Verzenden en Retourneren

Verzenden en retourneren

Levertijd
Een artikel wordt doorgaans nog dezelfde werkdag verzonden (uiterlijk 1 werkdag later). Bij meerdere items verzenden wij alles normaliter in 1 pakje.
 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu? 
Heb je je bestelling na 3 werkdagen niet ontvangen? Controleer eerst of je adres klopt op de orderbevestiging. Zo niet, neem dan contact met ons op via
info@nextstep-shop.nl.


Klopt het adres? Dan vragen we je vriendelijk nog 2 extra dagen te wachten.

  • Meestal komt het met enige vertraging alsnog aan.
  • Zo niet, dan is het vaak bij ons al retour gekomen en nemen we contact op met je.
  • En in het ergste geval is het verloren gegaan met de post.

Mocht je bestelling er dan nog niet zijn, dan kun je gerust contact met ons opnemen zodat we kunnen bekijken of er iets mis is gegaan.
 

Kosten verzending 
Voor alle bestellingen vanaf € 100,- geldt dat wij deze gratis thuisbezorgen. Voor bestellingen tot € 100,- brengen wij
€ 4,60 voor verzending in rekening.
 

Past het door de brievenbus?
Nee, onze pakketjes passen doorgaans niet door de brievenbus.
 

Retourneren
We doen ons uiterste best om je goed te informeren over onze producten. Ben je niet helemaal tevreden met het bestelde artikel? Dan mag je om welke reden dan ook na ontvangst, de artikelen retourneren. 

Let op: afgeprijsde artikelen komen niet in aanmerking om te retourneren. Artikelen die retour gestuurd worden dienen voorzien te zijn van het prijskaartje, zonder vlekken te zijn, schoon, niet gedragen en vrij van sigarettenrook!

Hoe start ik de retourprocedure?

  1. Neem zo snel mogelijk na ontvangst van je artikel contact op met onze klantenservice via info@nextstep-shop.nl, Vermeld in deze email je naam, ordernummer en je reden van retour (niet verplicht, wel fijn voor ons).
  2. Je ontvangt op deze email binnen uiterlijk 2 werkdagen een bericht terug. Na dit bericht dien je de artikelen (binnen 3 dagen) terug te sturen naar het volgende adres: Next-Step, Stationsweg 28, 8064 DG Zwartsluis, Nederland
  3. De kosten van terugzending zijn voor rekening van de koper en worden niet vergoed. Wanneer het pakje niet genoeg gefrankeerd (of 'retour afzender') is gegaan krijgen wij een administratieve boete van €5,20 die we doorberekenen (en van het retour bedrag aftrekken). Het pakje kan middels de reguliere post retour worden gestuurd.
Share by: